piątek, 3 sierpnia 2012

Kilka przyjemnych tapet dla Geeków, Nerdów i reszty inteligętnych

Z racji, że niedługo znowu znikam na urlop postanowiłem zrobić takie małe zestawienie kilku tapet, które ostatnimi czasy sobie sam ściągnąłem. Nie tylko, że zaraz znikam, to jeszcze dawno nic nie publikowałem, a post, który aktualnie tworzę, powstaje ze strasznym trudem. Mam nadzieję, że zamieszczone przeze mnie tapety spodobają się każdemu, kto trafi tu przypadkiem i wszystkim nielicznym, odwiedzającym ten zakątek cyklicznie. To zestawienie kieruję do wszystkich osób w jakiś sposób powiązanych z technologią, oraz zainteresowanych nią. Każdy Geek i Nerd będzie w stanie je docenić.










Wszystkie tapety w tym poście pochodzą z serwisu Wallbase, który jest aktualnie moim ulubionym serwisem z contentem tego rodzaju. Polecam każdemu spragnionemu grafik tego rodzaju. Ze swojej strony obiecuję starać się robić czasem zestawienia tego rodzaju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz