piątek, 21 września 2012

Kilka tapet dla MotoManiaków

No i po raz kolejny pojawia się sytuacja, kiedy jest w przygotowaniu dość długi i pracochłonny post, a ja jestem rządny nowej publikacji i to teraz, zaraz, już :D. W związku z powyższym przejrzałem co tam ciekawego na Wallbase i wrzucam kilka motoryzacyjnych tapet, które mi się szczególnie spodobały. Jak zwykle wrzucam wyłącznie miniatury i linkuję do stron oryginałów na wallbase. W razie, gdyby jakieś zniknęły, mam też kopie u siebie i mogę w razie czego udostępnić. Jeśli więc jakiś link nie działa, to proponuję raportować w komentarzach. Ba jestem nawet chętny poświęcić chwilę i zainteresowanej osobie tę tapetę udostępnić na moim Dropboxie.













Czytaj też:

2 komentarze:

  1. Jakieś kotki albo pieski byś wrzucił a nie tylko samochody i samochody :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam następnym razem kotków i piesków :P Aczkolwiek chcę zrobić zestawienie jakiś grafik futurystycznych, ale tam są takie super prace, że naprawdę ciężko coś znaleźć.

      Usuń