sobota, 22 grudnia 2012

Poranny eyegasm #12

Witam serdecznie w dwunastym odcinku serii poranny eyegasm. Oto ostatni odcinek przed świętami Bożego Narodzenia. Za 2 dni w ramach wieczerzy wigilijnej czeka nas ponadprzeciętna wyżerka. W ostatnim poście wspomniałem, że postaram się, aby ten nawiązywał do świąt, więc postanowiłem złożyć go z grafik wyłącznie smakowitych, nie tylko pięknych. Rzec można, że dwunasty eyegasm to foodgasm. Proponuję nie oglądać go na pusty żołądek.

Przy okazji witam serdecznie wszystkich co przeżyli rzekomy koniec świata. Mam nadzieję, że poniższe grafiki zawiedzionym poprawią humor. Ta seria ma na celu pokazać, że świat jest pełen cudowności i warto go lubić. Przy okazji to pierwszy i ostatni raz gdy o końcu świata wspominam na łamach tego bloga. Mam nadzieję, że nie najdzie mnie przy 1500nym przeżytym przeze mnie końcu świata jednak napisać na ten temat czegokolwiek więcej.









 


Czytaj też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz