środa, 7 sierpnia 2013

Lego: gdzie kupić 42009

Taki szybki post w temacie żurawia. Pierwotnie obiecywałem sobie zakup w dniu premiery, jednak aktualnie jestem jeszcze na etapie szukania najkorzystniejszej oferty. Właśnie znalazłem sklep  gdzie można kupić ten zestaw za około 702pln.


Wygląda na to, że najtańsze w tej chwili jest agito.pl. W tym momencie na stronie produktu widnieje cena 701,89pln. Dodatkowo w stolicy jest możliwy odbiór osobisty, co nie wymaga doliczania kosztu wysyłki. Jak dla mnie to dość korzystna oferta. Chętnie przyoszczędzę tu parę złotych, by móc je potem przeznaczyć na doposażenie modelu RC. Niech no ja tylko skończę pisać pracę i robić projekt, to utonę w spełnianiu marzeń :D.

Gdyby przypadkiem ktoś się wybierał gdzieś na zachód i zamierzał przywieźć taki zestaw w cenie niższej niż na Agito, to chętnie się dołączę. Wygląda na to, że ja dokonam zakupu gdzieś około 18.08, więc jest jeszcze chwila czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz