poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Opinia o serwisie motogumy.pl

Co jakiś czas zamieszczam na blogu swoje opinie na temat różnych miejsc i firm. Staram się zamieszczać zarówno te negatywne jak i pozytywne. Dziś na celowniku serwis motogumy.pl i zdecydowany pozytyw opisywany z uśmiechem.


Całkiem niedawno mój motocykl przeszedł spory przegląd z okazji zaliczenia 30000km. W zasadzie niewiele tam wyszło, ale zwrócono moją uwagę na stan ogumienia przedniego. Po wyprawie w Bieszczady i tak już zaczynałem się rozglądać za kompletem opon do zamontowania w okresie zimowym, ale chłopaki z MotoStylu poradzili mi przyspieszyć poszukiwania. No coż, obie moje opony miały po 13lat, a to nie jest za dobry wiek dla gumy.

Jak to zwykle, poszukiwania rozpocząłem w sieci i znalazłem serwis motogumy.pl. Serwis jest zlokalizowany przy Mińskiej 25 w Warszawie w sporym kompleksie. Jako że mam tam całkiem niedaleko, udałem się tam w dzień wolny z nadzieją, na możliwość montażu opon od ręki. Niestety opony do mojego motocykla nie są w zbyt popularnych rozmiarach, więc musiałem zamówić i umówić się na montaż innego dnia. Najważniejsze jest to, że na miejscu spotkaliśmy bardzo miłego pana, który poświęcił chwilę nie tylko aby doradzić, ale także aby znaleźć dostawcę, od którego zamówienie dotrze najszybciej.

Wiadomo, każdy może być tak miły, gdy przychodzi klient zostawić gotówkę. Najważniejsze co świadczy o wysokiej jakości usług w tym miejscu to realizacja montażu. Umówiony byłem na godzinę 18:00 i dotarłem praktycznie punktualnie. Już po paru chwilach Ruda była na stanowisku, odpowiednio zabezpieczona i gotowa do zmiany opon. Cała operacja zajęła 2 godziny, ale był to czas wypełniony realną pracą nad maszyną. Mój motocykl stwarza drobne problemy z powodu napędu przez wał kardana. Dla serwisu nie był to zbyt wielki problem. Demontaż zajął może nieco więcej czasu, ale został wykonany z niesłychaną ostrożnością. Każda część była poddana oględzinom, czyszczeniu i smarowaniu. Żadna z części motocykla nie została położona bezpośrednio na betonie podczas pracy. Wszystkie śróbki były na tacce, pod koła podkładany podnośnik, a po demontażu stara opona.

W serwisie motogumy.pl maszyna była pod świetną opieką i jestem całkiem pewien, że nie było to spowodowane moją obecnością. Miła obsługa nie miała nic przeciw ordynarnemu gapieniu się na ręce. Może gdyby trafił się klient próbujący się coś wtrącać, byłby traktowany z większym dystansem. Ja wyjechałem z serwisu z bardzo miłym wrażeniem i z poczuciem dobrze wydanych pieniędzy. Każdemu polecam zakup i montaż opon w tym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz