sobota, 5 marca 2011

Idziemy na OpenSource Day 2011

Ostatnio nie byłem na żadnej fajnej konferencji. Co gorsze na ostatniej na jakiej byłem, poczyniłem za mało notatek, aby móc zrobić porządny opis w tym zakątku. Tęsknota za klimatem i pochłonięciem nieco dodatkowej wiedzy z szerokich wód informatyki. 22.03.2011 odbędzie się w Warszawie w PKiN OpenSource Day i zamierzam się tam pojawić.

W ramach przygotowania spytałem parę osób czego można się tam spodziewać. Najwyraźniej czeka mnie sporo marketingowego bełkotu. Na szczęście będzie to bełkot promujący wolne i otwarte oprogramowanie, więc będzie raczej miły dla oka. Osobiście nastawiam się, że nie będzie tak źle.

Obiecuję tym razem ładnie wszystko opisać i raczej nie zachowywać tej wiedzy wyłącznie dla siebie. W końcu to co najmniej nie ładnie :). Wszystkich chętnych i nie wierzących w moją solidność odsyłam na oficjalną stronę konferencji. Mam nadzieję, że nikt z nas nie będzie zawiedziony tym co tam nas spotka. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak wymagana jest rejestracja. Konieczne jest podanie miejsca zatrudnienia i stanowiska, ale to przecież dla nas nie problem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz