środa, 10 kwietnia 2013

Open Source Day 2013: Zapowiedź

Właśnie dostałem zaproszenie na Open Source Day 2013 i zdążyłem przejrzeć agendę, więc pragnę podzielić się ze wszystkimi dobrą wiadomości. Już 14 maja 2013 w Warszawie w hotelu Sheraton przy ulicy Bolesława Prusa 2 odbędzie się kolejna edycja konferencji Open Source Day.

 Jest to bardzo miła wiadomość i to nie ostatnia z tych dobrych. Po pierwsze zmienia się miejsce. Wygląda na to, że tym razem będzie dostępna większa ilość miejsca, co powinno przyciągnąć więcej wystawców i zachęcić ich do większej otwartości na uczestników konferencji. Mam nadzieję, że pokażą więcej ciekawych rzeczy. Konferencja przyciąga wielu ludzi, i kiedy byłem na niej ostatnio, było bardzo tłoczno. Ja zawsze docieram wcześnie, więc mogłem obserwować później tłum, z jakim bardzo sprawnie radzili sobie organizatorzy, ale w tej sytuacji będą mieli łatwiej, a wszystkim będzie wygodniej.

Druga dobra wiadomość i to o wiele lepsza od poprzedniej jest taka, że konferencja zapowiada się na bardziej techniczną. Jest tu zaszyty mały problem, ponieważ istnieją 2 ścieżki, więc jeszcze trudniej będzie się zdecydować którą podążyć. Mimo tego udział w wydarzeniu powinien stać się atrakcyjniejszy dla osób technicznych niż poprzednio. Ponadto poruszone zostaną tematy aktualnie ważne jak bezpieczeństwo i wydajność aplikacji. Całość można zobaczyć w agendzie.

Osobiście jeszcze nie wiem, czy będę w stanie się wybrać, ponieważ wolałbym nie brać wolnego dnia w pracy, ale może uda się zostać oddelegowanym. Wszyscy, którzy wiedzą, że mogą powinni zapisać się jak najszybciej poprzez rejestrację. Polecam każdemu udział, ja wspominam go bardzo dobrze i chętnie też się tam znajdę.

Czytaj też:

1 komentarz: