piątek, 5 lipca 2013

Lego: Mobilny żuraw 42009 już jest!

Całkiem niedawno publikowałem informacje o nadchodzącym zestawie lego o numerze 42009, który jest godnym następcą zestawu 8421. Dziś zajrzałem na stronę lego i okazuje się, że zestaw jest już na niej dostępny.

Poza informacjami o zestawie docierały do mnie również plotki o cenie, które teraz w pełni się potwierdziły. Zestaw 42009 na stronie Lego jest dostępny za 899,99pln. Cena nie jest więc żadnym zaskoczeniem. Wydaje mi się, że może być ona co nieco niższa w sklepach. Trzeba będzie liczyć na szczęście. Osobiście znalazłem już jeden sklep w Warszawie, który wystawia ten zestaw za 789pln, jednak nie jest on u nich jeszcze dostępny i wiele wskazuje na to, że będą go mieli dopiero za miesiąc.

Pewnie uda się też dorwać zestaw w rozsądniejszej cenie sprowadzając go osobiście z zagranicy. Zważywszy na kursy walut i ceny poza naszymi granicami, opłaca się sprowadzić go na przykład z Wielkiej Brytanii. Prawdopodobnie w serwisach aukcyjnych niedługo pojawią się oferty sprowadzone zza granicy. Tu też trzeba będzie pewnie chwilę poczekać, bo różnica będzie na razie nie za duża.

Ciekawe jest to, że zestaw ten jest jak na razie dostępny równolegle z zestawem Unimog 8110, który na stronie Lego jest wyceniony na 949,99pln, a w sklepach można go jeszcze znaleźć za mniej niż 700pln. Pozwala to mieć nadzieję, że w pewnym momencie zestaw 42009 będzie można kupić za jeszcze mniejszą kwotę, więc trzeba mieć cierpliwość. Nie wiem na ile mi jej starczy. Pewnie poczekam aż pojawi się on w kilku znanych mi sklepach, aby porównać ceny i dać zarobić ludziom, których w pewnym sensie znam.

Dla tych, którzy chcą coś z układami pneumatycznymi za rozsądniejszą cenę polecam zestaw Service Truck 42008, który na stronie Lego został wyceniony na 499,99pln. Przymierzam się do złożenia go wirtualnie w LDD lub SR 3D builderze. Poświęcę mu wtedy cały post, bo też wydaje mi się ciekawy, jednak ja zachorowałem na dźwig. Niestety w tej chwili na stronie Lego nie ma jeszcze instrukcji dla zestawów 42009 i 42008. Mam nadzieję, że pojawią się one całkiem niedługo i nie będą to tylko instrukcje dla modeli B.

Czytaj też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz