wtorek, 12 marca 2013

Lego: nadchodzi nowy dźwig 42009 następca legendarnego 8421

Dawno temu rozpisywałem się dużo na temat wspaniałego dźwigu o numerze 8421. Zainteresowałem się wtedy tym zestawem, ponieważ wchodził akurat nowy, którego numer i tak nie pozostawił śladu w mej pamięci, a jego wygląd lekko mi już tylko majaczy. Ostatnio sporo było mowy o zestawie Unimog 8110, ponieważ jest uznawany za niezwykle korzystny i zaawansowany, a istnieje duża szansa że zaraz zostanie całkiem wycofany z produkcji i zastąpiony przez inne. Nadchodzi godny następca zestawy 8421, nowy ogromny mobilny dźwig (żuraw?) o numerze 42009.

Poniżej wrzucam kilka zdjęć nadchodzącego zestawu jakie znalazłem. Moim zdaniem to najciekawsza z nowości. Jeśli kogoś interesują wszystkie zapowiedziane zestawy, to można listę zobaczyć na technicbircs.com. Poniżej wrzucam zdjęcia przeze mnie zebrane.





Jak ten zestaw wyjdzie, to będę biegał w kółko po sklepach jak pojebany, ślinił się przed pułkami i wąchał pudełka. Nie wiem jeszcze jaka będzie cena w naszych sklepach, ponieważ jest już zapowiedziana cena 200USD i 150GBP spodziewam się, że mniej jak 900PLN nie będzie. Jeszcze nie jestem pewien jaki próg osiągnięty do świąt  czy urodzin będę w stanie przełknąć, ale na pewno sobie taki znajdę, aby móc w pewnym momencie ocenić, czy mogę sobie ten zestaw kupić.

Czytaj też:

5 komentarzy:

  1. Witam podobno cena oficjalna zestawu w Polsce to 899.99zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałem się 1500pln na starcie

      Usuń
    2. Chłopaki w sklepie EXTRAKLOCKI.PL mają od 8 sierpnia za 729,90 zł tak że,sporo mniej :)

      Usuń
    3. No to lepiej niż w nasze-zabawki.pl gdzie mają za 789pln. Teoretycznie ten jest stosunkowo blisko mego miejsca pracy, więc mogę sam sobie odebrać, a nie wyczekiwać na paczkę i martwić się, że paczka dotrze uszkodzona.

      Usuń
    4. Zawsze u nich kupuję paczki, są zapakowane w oryginalne pudła lego lub inne zabezpieczone folią bombelkową-szczerze polecam ten sklep :)

      Usuń