piątek, 14 września 2012

Dropbox: 23GB za darmo na 2 lata za HTC Sens 4.0

Miałem dziś przyjemność zrootować mojego HTC Desire Z (post w produkcji) i wgrać ROM z HTC Sense 4.0. Jedną z wielu aplikacji, którą zainstalowałem w pierwszej kolejności był Dropbox. Doznałem lekkiego szoku, gdy po wgraniu backupu kontaktów na konto, dostałem na moim PC komunikat o zwiększeniu pojemności konta o 23GB! Dalej w ramach szybkiego posta napiszę co jak za co faktycznie dostałem.

Okazuje się, że jest specjalna akcja promocyjna dla Sense 4.0. Dla każdego użytkownika posiadającego telefon z Sense 4.0 po zsynchronizowaniu Dropboxa jest przydzielane dodatkowe 23GB. To o wiele więcej niż potrzebuję aktualnie, choć nie omieszkam skorzystać. Oferta jest ograniczona. Przestrzeń jest przyznawana na 24 miesiące. Wcale się też nie zdziwię, jeśli zakończy się zaraz na dniach, gdy masa ludzi będzie odpalać swoje konta na sprzętach z Sense 4.0, aby tylko dostać ten prezent.

Poszukując informacji w sieci natrafiłem na jeszcze jedną ciekawą ofertę. Dla użytkowników Samsunga Galaxy S3 jest przyznawane aż 48GB. To oferta nieco fajniejsza. Wygląda jednak na to, że nie wszystkie urządzenia są nią objęte. Ponadto przestrzeń nie jest przyznawana z marszu, ale konieczne jest spełnienie jakiś warunków (przekazywanych pocztą elektroniczną). Niestety nie mam aktualnie dostępu do Galaxy S3, aby to sprawdzić. Może jakby blog coś faktycznie zarabiał... (to zachęta do dzielenia się ze znajomymi informacją o tym zakątku sieci ;) ).

Czytaj też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz