środa, 29 czerwca 2011

alterIWnet xfire patcher 0.4.9 szybki update

Bardzo spodobało mi się poprawianie alterIWnet patchera, więc wprowadziłem w nim małe poprawki jeszcze po zamieszczeniu wersji 0.4.8 i szybko wydaję wersję numer 0.4.9. Przykro mi, ale to jeszcze nie jest wersja, z którą udostępniam źródła. Zmian wiele nie ma, ale warto zawsze pobrać najnowszy plik. Jak zwykle przycisk poniżej odsyła do paczki JAR. Ciągle jeszcze na esnips.com. No i tak jakby bez licencji.


Zmiany:
  1. Dodana ikona aplikacji - dostałem pozwolenie od alterIW.net :)
  2. Dodana ikona dla przycisku wyszukiwania

Reszta z tego co zapowiedziałem, to już następnym razem. Raczej nie od razu, bo teraz bardziej skupiam się na projekcie w ramach ITChaos. Czas najwyższy zarobić nasze miliony.

Czytaj też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz