niedziela, 19 czerwca 2011

Znowu na blogu zmiany

Przymierzałem się do tego długo i przyznam szczerze za długo. Kiedy blog powstawał nie przykładałem wielkiej wagi do adresu pod jakim działa. Szczególnie, że miał notować wejścia głównie z wyszukiwarek. Podjąłem ostatecznie decyzję i zmieniam adres url bloga.

Cały czas działam w Bloggerze i nie chcę wydawać niepotrzebnie pieniędzy na domenę krajową, więc końcówka dalej jest i jest długa. Reszta się skraca i jest łatwiejsza do zapamiętania, bo nie zawiera znaków specjalnych.

No to jak ktoś gdzieś przypadkiem ma link do mojego bloga u siebie na stronie, to proponuję zmianę na:
http://fxEloar.blogspot.com

Ważne jest to, że adres pokrywa się teraz z kontem Twitter założonym specjalnie na potrzeby tego bloga. W dalszej przyszłości możliwe, że jednak domena krajowa faktycznie zaistnieje. Do tego warunkiem jest przyniesienie przez bloga jakiegoś zysku. Wystarczy, aby sam się utrzymał. Co jakiś czas ostatnio w adtaily pojawiały mi się kampanie płatne za kliknięcia, ale obie niestety zniknęły. No trudno, zawsze można kliknąć i wesprzeć pajacyka.

EDIT:
Co do zmiany adresu, to w pewnym sensie musiałem. Raz w miesiącu spamowali mnie ruscy. Nie mam pojęcia czego szukali ale potrafili wygenerować tak ze 100 dodatkowych wejść na stronę główną, które nic potem nie znaczyły i było to mocno irytujące. Do tego raz na jakiś czas w komentarzach pojawiał się bardzo głupi spam. Wywalałem go sukcesywnie, ale to było męczące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz